Service si Garantie
Condiții Generale:
- Garantia se ofera pentru o perioada de 24-36 Luni in functie de gama de produe la Persoane Fizice si de 12 luni la Persoane Juridice.
- Toate problemele de garantie se rezolva doar in service-urile autorizate de producatori.
- Pentru piesele de schimb se acorda o garantie de 12 luni cu conditia montajului intr-un service specializat, dovedit cu factura.
- Pentru a vedea adresa si numarul de telefon al service-ului de care apartineti, va rugam sa cititi cu atentie certificatul de garantie.
Plata Transportului:
- Daca se constata ca produsul a avut un defect de fabricatie, plata transportului va fi suportata de catre MICUL MESERIAS CONCEPT SRL (tur-retur)
- Daca se constata ca produsul s-a defectat in urma exploatarii incorecte sau necorespunzatoare, plata transportului va fi suportata de catre client (tur-retur)
- Expedierea se va face prin intermediul curierului rapid FAN Curier sau Sameday Curier. Orice alta metoda de trasnport este suportata de catre expeditor.
- Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.
- La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Atentie! In cazul in care produsul trimis in garantie este unul functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.
Puncte Service Autorizate:
1. Gama RURIS - https://www.ruris.ro/service. Telefon centrala (Craiova) - 0351 464 637
2. Gama Hecht - Craiova, str. Dealu Spirii nr 37. Telefon: 0752 236 406
3. Gama Blade, Total si Gospodarul Profesionist - Retea de service-uri si parteneri in toata tara. Telefon centru: 0748 161 301
4. ProGarden, ProWeld, Kipor, Stager, RedBack, Taifu, Texas, Tide Power, Zobo - Telefon: 021 539 7058 (service electrice) sau 021 539 7059 (service motoare)
5. Micul Fermier - Retea de service-uri si parteneri in toata tara 0746 533 474
6. In cazul in care doriti sa trimiteti produsul la Micul Meserias pentru a fi redirectionat catre service va rugam sa urmati cu strictete pasii de mai jos :
- Completeaza formularul de service aici: Formular Service
- Va rugam sa pregatiti produsul/produsele pentru livrare prin Curier. Orice produs trebuie curatat si golit de benzina si ulei inainte de trimitere. Orice produs trimis trebuie sa fie bine ambalat ( recomandam in cutie de carton ) pentru a putea fi transportat in siguranta la noi. In cazul in care se primesc produse lovite, sparte, zgariate, vor fi refuzate la service. In cazul in care produsul nu este bine ambalat, firma de curierat nu isi asuma raspunderea pentru transport!
- Contacteaza serviciul clienti la nr. telefon 0370.509.006 si apasa tasta 2 pentru a confirma cererea de ridicare cu un consultant. Dupa confirmarea telefonica cu un consultant te rugam sa astepti 2-3 zile pentru ridicarea produsului de curier. Veti fi notificat prin SMS in ziua ridicarii.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.
Nu fac obiectul garantiei produsele consumabile sau cele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., produsele utilizate in condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatură și presiune,socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii deumiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea delichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, etc. Nu se accepta la garantie pompe de apa cu cablul de alimentare taiat.
Garantia este solutionata in maxim 15 zile de la receptionarea produsului in service. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.