In aceasta perioada comenzile se livreaza doar prin curier si nu pot fi ridicate personal din magazinul nostru.
Va Multumim pentru intelegere.
In aceasta perioada comenzile se livreaza doar prin curier si nu pot fi ridicate personal din magazinul nostru. Va Multumim pentru intelegere.

Service si Garantie

Toate PRODUSELE Comercializate de noi BENEFICIAZA DE GARANTIE 24 LUNI

Garantia se ofera pentru o perioada de 24 Luni la Persoane Fizice si de 12 luni la Persoane Juridice.
Toate problemele de garantie se rezolva doar in service-urile autorizate de producatori. 
Pentru a vedea adresa si numarul de telefon al service-ului de care apartineti, va rugam sa cititi cu atentie certificatul de garantie.

Puncte service:
1. GDM Service - Sos. Fundeni, nr. 120 B, sector 2, Bucuresti - (doar produse cu motoare pe benzina )  Telefon: 0729.146.188 
2. Service produse Hecht Craiova, str. Dealu Spirii nr 37. Telefon: 0752 236 406 
3. Service produse Blade si Gospodarul Profesionist - Retea de service-uri si parteneri in toata tara. Telefon centru: 0748.161.301
4. Service produse (ProGarden, ProWeld, Kipor, Stager, RedBack, Taifu, Texas, Tide Power, Zobo) 
    Telefon: 021-539.70.58 (service electrice) sau 021-539.70.59 (service motoare)

5. Service Produse Micul Fermier, Retea de service-uri si parteneri in toata tara 0746.533.474

 

Nu fac obiectul garantiei produsele consumabile sau cele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., produsele utilizate in condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatură și presiune,socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii deumiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea delichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, etc. Nu se accepta la garantie pompe de apa cu cablul de alimentare taiat.

Garantia este solutionata in maxim 15 zile de la receptionarea produsului in service. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.

•  Operatiunile de service in perioada de garantie nu includ : 
cheltuielile de transport de la client la centrul de servicesi inapoi;
- Inlocuirea produselor sau subansamblelor de natură consumabilă;

 •  Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000.  Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Micul Gospodar va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. 

În momentul accesării site-ului www.micul-meserias.ro, se utilizeaza cookie pentru a vă oferi o navigare mai uşoară pe site .
Mai multe detalii despre cookie puteți găsi aici: Politica de utilizare Cookie
x