Motoare Motocultor, Motosapa Benzina
Motor Ax Vertical Zongshen XP680 (ax 25.4 Ø - 87mm) 22 CP (V Twin)
Motor benzina MAI Compactor, Zongshen NH150H, 3.4 CP
Motor Benzina Zongshen GB420 13CP - ax: 25 x 60mm
Motor Briggs & Stratton 20CP (Intek) V-Twin
Motor Briggs&Stratton , Seria 625E ax 70mm, diam. 22,2 mm
Motor motosapa / motocultor 13 CP (cu filtru de aer umed)
Motor motosapa / motocultor 6.5 CP (cu reductor 2:1)
Motor motosapa / motocultor Loncin G200F-B 6.5 CP (cu reductor 2:1)
Motor Motosapa Ax Vertical Zongshen XP140A,4.5 CP, ax 22.2 Ø - 55mm
Motor motosapa Zongshen GB200 6.5 CP (ax: 20 x 56mm)
Motor Motosapa Zongshen XP200A, 6.5 CP, ax 22.2
Motor Motocultor, Motosapa Uralmash, 7 CP, Benzina
Motor Motocultor, Motosapa, 7 CP, Benzina, Pornire la Cheie si Demaror
Motor Motocultor, Motosapa 6.5 CP, Benzina, Ax Canelat 25mm
Motor Motocultor, Motosapa, 6.5 CP, Benzina, Ax Canelat 20mm
Motor Motocultor, Motosapa, 6 CP, Benzina, Gospodarul Profesionist GP-170F
Motor Motocultor, Motosapa, 13 CP, Benzina, Micul Fermier GF-0166
Motor Motocultor, Motosapa, 9 CP, Benzina, Micul Fermier GF-0344
Motor Motocultor, Motosapa, 7 CP, Benzina, Micul Fermier GF-0164
Motor Motocultor, Motosapa, 13 CP, Benzina, Pornire la Cheie si Demaror
Motor Motocultor, Motosapa, 5.5 CP, Benzina, Uralmash
Motor Motocultor, Motosapa, 15 CP, Benzina, 5462189.2
Motor benzina motosapa, motocultor, motopompa, Briggs & Stratton CR/XR 950, ..
Motor Motocultor, Motosapa, 6.5 CP, Benzina, Uralmash
Motor Benzina Pentru Generator (ax conic) 13 CP (fara rezervor)
Motor Motocultor, Motosapa, 14 CP, Benzina, Briggs & Stratton XR2100 Q-Type,..
Motor Generator - ax conic - 6.5CP - fara rezervor
Motor benzina motosapa, motocultor, motopompa, Zongshen GB200 6.5 cp (ax conic)
Motor Generator, Motopompa, Motocultor, 6.5 CP, LONCIN LCG200F-R (ax 19.05mm)
Motor Motocultor, Motosapa, 13 CP, Benzina, Loncin G390F, 389 cc, Ax Pana
Motor Ax orizontal Zongshen GB680 (ax 25.4 Ø - 75,7mm) 22 CP (V Twin)
Motor Motocultor, Motosapa, 7 CP, Benzina, Loncin LCG200F-A (ax 20mm)
Motor benzina pentru motopompa / mai compactor tip EY20 5 CP
Motor benzina masina de tuns gazon Zongshen XP200A, Ax 22.2 mm, 6.5 CP
Motor benzina motosapa Zongshen XP200A (ax 22.2 Ø - 84mm) 6.5 CP
Motor benzina motosapa ax vertical Zongshen XP200A (ax 25 Ø - 84mm) 6.5 CP
Motor pe benzina 6.5 CP Model KAMA KG200
Motor benzina cu ax vertical Zongshen XP620 (ax 25.4 Ø - 87mm) 17.6 CP (pentru ..
Motor benzina cu ax vertical Zongshen XP420, Ax 25.4 mm, 11.5 CP (pentru tractor..
Motor Generator , Motopompa, Motocultor Loncin 6.5 CP Ax Vertical (ax 22.2 X 70m..
Motor benzina Zongshen GB270 9CP (ax: 25.4 x 91mm)
Motor pe benzina 13 CP Model KAMA KG390
Motor Freze de Zapada 7 CP, Benzina, Loncin G210FS, Ax Pana
Motor benzina, ax vertical - 22.2 mm,1P65 pentru motosapa / masina de tuns gazon..
Motor Benzina Masina de Tuns Iarba Zongshen XP140A, Ax 22.2 mm, Putere 4.5 CP
Motor benzina masina de tuns gazon Zongshen XP200A, Ax 22.2 mm, Putere 6.5 CP
Motor benzina motosapa Zongshen GB200 6.5 CP (ax: 19 x 64 mm)
Motor benzina ax vertical 6 CP / 173cc Model 1P70
Motor Motocultor, Motosapa, 9 CP, Benzina, Breckner Breckner Germany
Motor Benzina Generator, Motopompa, Motocultor Loncin 5 CP ax vertical
Motor benzina masina de tuns gazonul 4,5 CP / 135cc (ax vertical) Model 450
Motor benzina motocultoare / motosape Zongshen GB420 13CP (ax: 25,4 x 79 mm)
Motor benzina Zongshen GB270 9CP (ax: 25 x 89mm)
Motor profesional pe benzina cu pornire electrica XR950 - Briggs & Stratton ..
Motor benzina vibrator pentru beton, Robin EX17, Masalta MVDR-3
Motor benzina cu ax vertical Zongshen XP380A (ax 25.4 Ø - 87mm) 11.5 CP (pentru..
Motor benzina Briggs & Stratton 10.5 CP (Intek)
Motor benzina V Twin 22 CP (ax conic)
Motor benzina motosapa, motocultor, motopompa, 6.5 CP Micul Fermier GF-0163
Motor Motocultor, Motosapa, 9 CP, Benzina, Pornire la Cheie si Demaror
Fie
că e sunteți interesat de motor motosapă, motor motocultor, motor pentru mașina de
tuns sau motor pe benzină cu uz
general, motoarele
pe benzină se potrivesc în varii circumstanțe, pentru mașinării cu diferite
scopuri. Pentru a beneficia de întreg confortul acestor mașinării care
funcționează pe bază de motor, asigurați-vă că achiziționați și alte accesorii
precum canistre pentru ulei
și benzină de motor.
Motoarele pe benzină există pe piață într-o varietate de
trepte de putere, funcții și culori. Orice model generează energie prin arderea
unui combustibil lichid volatil (benzină sau un amestec de benzină, cum ar fi
etanolul) cu aprindere inițiată de o scânteie electrică. Motoarele pe benzină pot
fi construite pentru a satisface cerințele practice ale oricărei aplicații
imaginabile (centrale electrice, automobile de pasageri, camioane și autobuze
mici, avioane de aviație generală, unități maritime externe și interne mici,
pompare staționară de dimensiuni medii, instalații de iluminat, mașini-unelte
și unelte electrice).
Motoarele pe benzină în patru timpi alimentează marea
majoritate a automobilelor, camioanelor ușoare, motocicletelor medii până la
foarte mari și mașinilor de tuns iarba. Motoarele pe benzină în doi timpi sunt
mai puțin obișnuite, dar sunt folosite pentru motoarele marine mici și în cazul
multor instrumente portabile pentru amenajare a curții sau grădinii, cum ar fi
drujbele, mașinile de tuns gard viu și suflantele de frunze.
Majoritatea modelelor dispun de sistem de răcire. Cilindrii
motoarelor cu ardere internă necesită răcire din cauza incapacității motorului
de a transforma toată energia eliberată de ardere în muncă utilă. Răcirea cu
lichid este folosită în majoritatea motoarelor pe benzină, indiferent dacă
motoarele sunt destinate utilizării în automobile sau în altă mașinării.
Lichidul este circulat în jurul cilindrilor pentru a prelua căldura și apoi
trecut printr-un radiator pentru a disipa căldura. De obicei, un termostat este
amplasat în sistemul de circulație pentru a menține temperatura proiectată a
mantalei. Sistemul de răcire este de obicei presurizat pentru a ridica punctul
de fierbere al lichidului de răcire, astfel încât să poată fi menținută o
temperatură mai mare de ieșire pentru a îmbunătăți eficiența termică și a
crește capacitatea de transfer de căldură. Un capac de presiune pe motor
menține această presiune prin supape care se deschid spre exterior și spre
interior la presiunea proiectată, pe măsură ce sistemul se răcește.
Când comparăm motorul pe benzină cu alte tipuri de motoare
cu ardere internă, devin evidente anumite asemănări și diferențe, precum și
unele avantaje și dezavantaje. Motorul diesel și motorul pe gaz (un motor care
utilizează un gaz, cum ar fi gazul natural comprimat sau propanul sub formă de
combustibil) au multe în comun cu motorul pe benzină, deoarece toate sunt
motoare cu cilindru și piston care ard aer-combustibil.