Politica de Retur
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile calendaristice de la receptia produsului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in maxim 10 de zile lucratoare de la receptia produsului returnat. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa (cuprinsa intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului) pentru readucerea produsului in stadiul initial, daca este posibil sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand, fie la optiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Alte mentiuni:
Categorii de produse care se pot returna doar daca sunt sigilate:
1) Consumabile
Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
Retururi de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
- Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
- Produs nefunctional in primele 24h de la receptia coletului. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau telefonice.
- Produs cu colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. Costurile de retur cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica telefonic sau pe site-ul nostru la sectiunea Retururi completand corespunzator datele solicitate.