In aceasta perioada comenzile se livreaza doar prin curier si nu pot fi ridicate personal din magazinul nostru.
Va Multumim pentru intelegere.
In aceasta perioada comenzile se livreaza doar prin curier si nu pot fi ridicate personal din magazinul nostru. Va Multumim pentru intelegere.

Carburatie Drujba

Filtreaza produsele +
Ax comutare soc drujba Stihl MS 170,MS 180
Sale
-25%
Compatibilitati: Stihl: model 017 Stihl: model 018 Stihl: model MS 170 / 170C St..
In stoc
12 Lei9 Lei
12 Lei9 Lei
Buson Benzina/ulei Stihl: Ms 170, 180
Sale
-25%
Compatibilitati: Stihl: model 017 Stihl: model 018 Stihl: model MS 170/170C Stih..
In stoc
16 Lei12 Lei
16 Lei12 Lei
Carburator Drujba Stihl 017, 018, MS 170, MS 180 - Tillotson
Sale
-40 lei
Carburator drujba compatibil cu modelele STIHL 017, 018, MS 170, MS 180.Producator: TILLOTSONCOD HU-..
In stoc
299 Lei259 Lei
299 Lei259 Lei
Carburator Drujba Stihl MS 170, 180, 017, 018 (MODEL WALBRO)
Sale
-40%
Compatibilitati: Stihl: model MS 017 (model Walbro) Stihl: model MS 018 (model Walbro)&nbs..
In stoc
149 Lei89 Lei
149 Lei89 Lei
Carburator Drujba Stihl Ms 170, 180, 017, 018 (model Zama)
Sale
-35%
Compatibilitati: Stihl: model MS 017  Stihl: model MS 018 Stihl: model MS 170&nb..
In stoc
91 Lei59 Lei
91 Lei59 Lei
CARBURATOR DRUJBA STIHL MS170, MS180, 2MIX, FARMERTEC
CARBURATOR STIHL MS170 MS180 2MIX FARMERTECCod original: 11301200612..
In stoc
129 Lei
129 Lei
Furtun Benzina Drujba Stihl MS 170, MS 180, 017, 018
Sale
-40%
Compatibilitati: Stihl: model 017 Stihl: model 018 Stihl: model MS 170 / 170C St..
In stoc
15 Lei9 Lei
15 Lei9 Lei
Furtun Ulei Drujba Stihl Ms 170,Ms180,017, 018
Sale
-17%
Compatibilitati: Stihl: model 017 Stihl: model 018 Stihl: model MS 170 / 170C St..
In stoc
18 Lei15 Lei
18 Lei15 Lei
Galerie de Admisie Drujba Stihl Ms170,Ms 180, 017, 018
Sale
-37%
Compatibilitati:  Stihl: model 017  Stihl: model 018  Stihl: model MS 170 / 170C ..
In stoc
30 Lei19 Lei
30 Lei19 Lei
Galerie Inel Admisie Stihl Ms 170,Ms 180,017, 018
Sale
-27%
Compatibilitati:Stihl Ms 170Stihl Ms 180Stihl 017Stihl 018..
In stoc
15 Lei11 Lei
15 Lei11 Lei
Kit Reparatie Carburator Drujba Stihl MS 170,MS 180, 017,018
Sale
-55%
Kit reparatie carburator drujba pentru modelele Stihl MS 170 - MS 180, 017-018, FS400, FS450, FS480C..
In stoc
55 Lei25 Lei
55 Lei25 Lei
Rezervor Benzina Drujba Stihl Ms 170,Ms 180,Ms 170C,Ms 180 C,017,018
Sale
-24%
Compatibilitati: Stihl: model 017 Stihl: model 018 Stihl: model MS 170 / 170C St..
In stoc
49 Lei37 Lei
49 Lei37 Lei
Rezervor Ulei Drujba Stihl Ms 170,Ms 180, 017, 018
Sale
-23%
Compatibilitati: Stihl: model MS 017 Stihl: model MS 018 Stihl: model MS 170 / 170C&n..
In stoc
43 Lei33 Lei
43 Lei33 Lei
Supapa Aerisire Rezervor Drujba Stihl Ms170, M s180, Ms 210, Ms 230, Ms 250
Sale
-41%
Supapa aerisire rezervor drujba Stihl MS 170, MS 180, MS 210, MS 230, MS 250 ..
In stoc
17 Lei10 Lei
17 Lei10 Lei
Tija Acceleratie Drujba Stihl Ms 170,Ms 180, 017, 018
Sale
-33%
Compatibilitati: Stihl: model 017 Stihl: model 018 Stihl: model MS 170 / 170C St..
In stoc
15 Lei10 Lei
15 Lei10 Lei
Tija Soc drujba Stihl Ms 170,Ms 180, 017, 018
Sale
-23%
Compatibilitati: Stihl: model 017 Stihl: model 018 Stihl: model MS 170 / 170C St..
In stoc
13 Lei10 Lei
13 Lei10 Lei
Buton acceleratie drujba Stihl MS 170, MS 180, 017, 018
Sale
-27%
Buton acceleratie drujba Stihl MS 170, MS 180, 017, 018Tragaci acceleratie drujba compatibil pentru ..
Stoc Epuizat
11 Lei8 Lei
11 Lei8 Lei
Afişare 1 - 17 din 17 (1 pagini)

Când vine vorba de piese de drujbă, este foarte important să acordați atenție sporită atunci când vreți să achiziționați un carburator drujbă Stihl ori un carburator Husqvarna, aceștia fiind doi dintre cei mai apreciați producători de drujbe de pe piață și oferind calitate superioară atât prin produsele complete în sine, cât și prin piesele ce pot fi achiziționate separat. Un carburator drujbă ales cum trebuie vă va ușura munca. 

Carburatorul unei drujbe este destul de simplu, dar nu este complet necomplicat. Sarcina carburatorului este de a măsura cu precizie cantități extrem de mici de combustibil și de a le amesteca cu aerul care intră în motor, astfel încât motorul să funcționeze corect.

Dacă nu există suficient combustibil amestecat cu aerul, motorul „funcționează slab” și fie nu va funcționa deloc, fie se poate deteriora (într-un motor în doi timpi de exemplu, combustibilul furnizează și lubrifiantul motorului). Dacă este prea mult combustibil amestecat cu aerul, motorul fie nu va funcționa, inundându-se, va scoate mult fum, va merge prost, se va bloca ușor sau, cel puțin, va risipi mult combustibil. Carburatorul este responsabil pentru obținerea amestecului corect.

Fie că e vorba de un carburator de drujbă chinezească sau va confruntați cu a înțelege ce înseamnă reglaj carburator drujbă Stihl, acesta este simplu de înțeles, având într-adevăr doar trei situații pe care trebuie să le acopere:

  1. 1.     Trebuie să funcționeze când încercați să porniți motorul la rece.
  2. 2.     Trebuie să funcționeze când motorul este la ralanți (la cea mai mică intensitate a accelerației).
  3. 3.     Trebuie să funcționeze când motorul este larg deschis.

O persoană care operează cu drujba nu este cu adevărat interesată de toate gradațiile între ralanți și accelerație maximă, așa că performanța incrementală între aceste două extreme nu este considerată, de utilizatorul uzual, foarte importantă. Însă e bine de înțeles că un carburator funcționează „normal” la accelerație maximă. În acest caz, placa de accelerație este paralelă cu lungimea tubului, permițând aerului să curgă maxim prin carburator. Fluxul de aer creează un vid în venturi, iar acest vid atrage o cantitate măsurată de combustibil prin jet. Există în general o pereche de șuruburi, unul dintre aceste șuruburi controlează cât de mult combustibil curge în venturi la accelerație maximă.

Când motorul este la ralanți, placa de accelerație este aproape închisă. În acel moment nu există  suficient aer care curge prin venturi pentru a crea un vid. Cu toate acestea, pe partea din spate a plăcii de accelerație există mult vid, deoarece placa de accelerație restricționează fluxul de aer. Dacă o gaură mică este făcută în partea laterală a tubului carburatorului, combustibilul poate fi atras în tub prin vidul de accelerație. Această gaură minusculă se numește jetul inactiv. Celălalt șurub al perechii controlează cantitatea de combustibil care curge prin jetul de ralanți.

Cum știu dacă un carburator este trebuie înlocuit?

Acesta poate fi pur și simplu deteriorat sau vechi. Pentru a testa carburatorul, scoateți filtrul de aer, turnați o cantitate mică de combustibil în el și trageți de cablul de pornire. Dacă motorul pornește momentan și apoi moare, carburatorul este probabil motivul și trebuie înlocuit.

Consimțământul cookie-urilor GDPR
Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele. Dând clic pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TOATE cookie-urile. Cu toate acestea, puteți vizita Setările cookie-urilor pentru a furniza un consimțământ controlat.
Activat Permanent

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul web să funcționeze corect. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului web. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Cookie-urile publicitare sunt utilizate pentru a oferi vizitatorilor reclame și campanii de marketing relevante. Aceste cookie-uri urmăresc vizitatorii de pe site-uri web și colectează informații pentru a oferi reclame personalizate.

Cookie-urile de performanță sunt utilizate pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la oferirea unei experiențe mai bune utilizatorilor pentru vizitatori.

Cookie-urile analitice sunt utilizate pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori, numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.

Modifică
x