Motoare Motocultor, Motosapa Benzina
Fie
că e sunteți interesat de motor motosapă, motor motocultor, motor pentru mașina de
tuns sau motor pe benzină cu uz
general, motoarele
pe benzină se potrivesc în varii circumstanțe, pentru mașinării cu diferite
scopuri. Pentru a beneficia de întreg confortul acestor mașinării care
funcționează pe bază de motor, asigurați-vă că achiziționați și alte accesorii
precum canistre pentru ulei
și benzină de motor.
Motoarele pe benzină există pe piață într-o varietate de
trepte de putere, funcții și culori. Orice model generează energie prin arderea
unui combustibil lichid volatil (benzină sau un amestec de benzină, cum ar fi
etanolul) cu aprindere inițiată de o scânteie electrică. Motoarele pe benzină pot
fi construite pentru a satisface cerințele practice ale oricărei aplicații
imaginabile (centrale electrice, automobile de pasageri, camioane și autobuze
mici, avioane de aviație generală, unități maritime externe și interne mici,
pompare staționară de dimensiuni medii, instalații de iluminat, mașini-unelte
și unelte electrice).
Motoarele pe benzină în patru timpi alimentează marea
majoritate a automobilelor, camioanelor ușoare, motocicletelor medii până la
foarte mari și mașinilor de tuns iarba. Motoarele pe benzină în doi timpi sunt
mai puțin obișnuite, dar sunt folosite pentru motoarele marine mici și în cazul
multor instrumente portabile pentru amenajare a curții sau grădinii, cum ar fi
drujbele, mașinile de tuns gard viu și suflantele de frunze.
Majoritatea modelelor dispun de sistem de răcire. Cilindrii
motoarelor cu ardere internă necesită răcire din cauza incapacității motorului
de a transforma toată energia eliberată de ardere în muncă utilă. Răcirea cu
lichid este folosită în majoritatea motoarelor pe benzină, indiferent dacă
motoarele sunt destinate utilizării în automobile sau în altă mașinării.
Lichidul este circulat în jurul cilindrilor pentru a prelua căldura și apoi
trecut printr-un radiator pentru a disipa căldura. De obicei, un termostat este
amplasat în sistemul de circulație pentru a menține temperatura proiectată a
mantalei. Sistemul de răcire este de obicei presurizat pentru a ridica punctul
de fierbere al lichidului de răcire, astfel încât să poată fi menținută o
temperatură mai mare de ieșire pentru a îmbunătăți eficiența termică și a
crește capacitatea de transfer de căldură. Un capac de presiune pe motor
menține această presiune prin supape care se deschid spre exterior și spre
interior la presiunea proiectată, pe măsură ce sistemul se răcește.
Când comparăm motorul pe benzină cu alte tipuri de motoare
cu ardere internă, devin evidente anumite asemănări și diferențe, precum și
unele avantaje și dezavantaje. Motorul diesel și motorul pe gaz (un motor care
utilizează un gaz, cum ar fi gazul natural comprimat sau propanul sub formă de
combustibil) au multe în comun cu motorul pe benzină, deoarece toate sunt
motoare cu cilindru și piston care ard aer-combustibil.
Nu sunt produse în această categorie.